top of page

 Портфолио - Маркетинг 

Статистики

Преди да разгледате резултатите от нашите рекламни кампании, предлагаме ви максимално кратко и просто обяснение на представените статистики.

  • Impressions: Импресии са броят пъти, в които вашата реклама е била показана на потребителите във фейсбук. По смисъл, това е колко пъти хората са виждали вашата реклама на техните екрани.
     

  • Link clicks: Линк клик е броят пъти, в които потребителите са щракнали върху връзката (линка), който сте включили във вашата реклама. Това може да бъде линк към вашата уеб страница, блог, продукт или друга информация, която желаете да споделите с потребителите.
     

  • Cost per link click (Цена за клик на линк): Това е средната цена, която плащате за всеки клик, направен от потребителите върху линка във вашата реклама. Това е изчислено като сумата, която сте платили за рекламата, разделена на броя на кликовете върху линка.
     

  • Amount spent (бюджет за кампанията): Това е общата сума, която сте платили за вашата рекламна кампания. Това включва всички разходи, направени за показване на рекламите, достигане до потребителите и получените резултати.
     

  • Cost per add to cart (Цена за добавяне към количката): Това е средната цена, която плащате за всеки път, когато потребител добавя продукт към своята онлайн количка след кликване на вашата реклама. Това се изчислява като сумата, която сте платили за рекламата, разделена на броя на добавените продукти в количката.
     

  • Adds to cart conversion value (Стойност на конверсия при добавяне към количката): Това е общата стойност на конверсиите, които сте постигнали, когато потребители добавят продукти към своите онлайн колички след кликване на вашата реклама. Това показва общата стойност на продуктите, които са били добавени към количките, и може да ви помогне да измерите ефективността на вашата реклама при привличане на потребители, които правят покупки.

Untitled-4sad.png
fb ads 1.png
toptory fb ads 2.png

Франция*

solution modulare.png
art ads.png
bottom of page